Welkom bij Studievereniging Flow

Wij zijn de studievereniging voor alle studenten Communicatie- & Informatiewetenschappen (CIW),

Cognitive Science & Artificial Intelligence (CSAI),

en Data Science & Society (DSS) aan

Tilburg University.

Over Flow

Aankomende activiteiten

Samenvattingen

Flow biedt gratis samenvattingen voor onze leden. Je kan ze downloaden door te klikken op de knop hier beneden. Je kan ook samenvattingen aan Flow verkopen voor maximaal €17,50!

Download samenvattingen

Bijles

Leden van Flow kunnen bijles geven en ontvangen. Er wordt tutoring geboden voor een verscheidenheid aan vakken. De bijles wordt aangeboden door andere studenten.

Ontvang/geef bijles

Voor leden

Flow Member Card

Met de Flow ledenkaart kan je kortingen krijgen op allerlei verschillende plekken in Tilburg. Haal hem op bij de Flowkamer, of download de app!

Bekijk het

Leden app

Binnenkort komt de Flow app online in de Google Play Store en Apple Store. Houdt onze website in de gaten voor de laatste updates hierover en mis hem niet!

Download de app