Fingerspitz

Website
https://fingerspitz.nl/
Branche / Vakgebied
Data Science & Society, Communication & Information Sciences, Cognitive Science and Artificial Intelligence
Vereiste taal
Engels, Nederlands
Locatie
Breda, Eindhoven, Rotterdam

Over Fingerspitz

Fingerspitz werkt met en voor winnaars. We gaan niet voor een enkele overwinning, maar voor winst op alle fronten: strategie, digital marketing, content & creatie en data & automation. Voor de kortste weg naar groei. Daarom werken bij Fingerspitz in Breda en Eindhoven alleen winnaars en zijn we jaar in, jaar uit een award-winnend marketingbureau.

Gevoel voor groei in elke vinger

Ons fingerspitzengefühl is meer dan een gevoel. We helpen je winnen met datagedreven inzichten, verrassende ideeën en slimme experimenten. Noem het gevoel voor groei. Je krijgt het uit al onze vijf handreikingen.

1. Allesomvattende groeiformule

Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus. Met welke formule halen we jouw doelen? We vinden ‘m door naar je som der delen te kijken. Niet vanuit één specialisme dus, maar vanuit alle disciplines. Van onder tot boven en out of the box. Van ads tot automation en van product tot prijs. Tactisch en strategisch. Met jouw groeiformule werken we hypothesegedreven aan de juiste variabelen met het meeste resultaat. Hoe groot wil je groeien?

2. Samen continu verbeteren

Je bent geen winnaar als je nooit faalt, je bent een winnaar als je nooit stopt. We blijven experimenteren, leren en implementeren. We pakken niet alles tegelijk aan, maar geven voorrang aan de verbeterpunten met de grootste bewezen impact. Zo wijzen we je steeds de juiste richting op, vieren we voortdurend overwinningen en groeien we samen elke dag door. 

3. Verrassend eerlijk advies

Een middelvinger zul je van ons niet krijgen, wel onze openhartige mening. Ook als die niet past bij wat je vraagt. We zetten het belang van jouw organisatie voorop en offeren daarvoor jouw en onze belangen op als dat nodig is. Waarom? Om te winnen, is het resultaat belangrijker dan mooi spel. Want alleen overwinningen gaan de boeken in. 

4. Proactief kansen benutten

Verliezers zien problemen, winnaars zien kansen. We zijn creatief op eigen initiatief. We volgen niet, maar nemen de leiding. Zo zien we snel nieuwe en verrassende mogelijkheden om ons gezamenlijke doel te halen. Waarom we dat doen? Omdat we van ons vak houden en minstens net zoveel verantwoordelijkheid voelen voor resultaat als jij.

5. Winnende innovaties

Winnaars willen prijzen winnen. En hoe graag we ook naar onze prijzenkast kijken, we weten dat het niet om de pronkstukken gaat. De grootste winst voor ons en onze opdrachtgevers, zit in functionele innovatie. Nieuwe doelen halen, door creatief te denken en andere paden te kiezen dan voorheen. Dat noemen we ook wel: samen super slim.