Communicatie- en Informatiewetenschappen

Vak

Digital Food Marketing (880099-M-6)

Jaar

Master

Jaar gemaakt

2024-2025

Tags
  • BDM
  • Universiteit: Tilburg University
  • Taal: Engels
  • Docent: Dr. F. Folkvord
  • Hoeveel pogingen had je nodig om de cursus te halen?: Eén
  • Algemene informatie over de cursus: Je leert hoe mensen worden beïnvloed om snel/ongezond voedsel te consumeren en waarom het zo moeilijk is om mensen te beïnvloeden om gezond voedsel te kopen. Er worden veel theorieën besproken die ook in een veel bredere context kunnen worden toegepast.
  • Wat vind je van de studielast?: Wat betreft de hoorcolleges en het tentamen: de studielast is niet hoog, maar het groepsproject neemt veel tijd in beslag.
  • Positieve feedback?: De hoorcolleges zijn boeiend en erg leuk om naar te luisteren. De docent doet het geweldig en is erg gepassioneerd over deze cursus. De inhoud is ook erg interessant.
  • Negatieve feedback?: Het nadeel van deze cursus is dat je met 8 personen moet samenwerken voor het groepsproject, wat te veel is. Het was echt heel moeilijk om met iedereen te coördineren en het kostte veel werk. Ook het statistische gedeelte was best lastig, omdat je het in het eerste blok allemaal zelf moest ontdekken (omdat je geen kans had om onderzoeksvaardigheden te ontwikkelen).